درباره ی وبلاگ

همه چیز درباره ی واریل-تجربه های شخصی

همه ی اطلاعاتی که درباره ی واریل می خواهید از زبان تجربه کننده اش بشنوید.

سلام ، من یک دانشجو هستم . مدتی بود که به بیماری واریکوسل مبتلا بودم.
به علت سن کمم دکتر نمیرفتم و تنها کاری که برای بیماری ام می تونستم انجام بدم ، جست و جو تو اینترنت بود . مطالب خوبی نوشته شده بود اما همیشه جای خالی کسی که بتونه تجربیات خودش ؛ از درد و دکتر رفتن و آزمایش دادن تا عمل و هزینه رو بنویسه حس میشد . واسه همین با وجود مشغله تصمیم گرفتم که من این کار رو انجام بدم تا بتونم به هم سن و سال های خودم کمک کنم . خلاصه هدفم از نوشتن این وبلاگ این بود که اگه کسی به این بیماری مبتلا هست ، برای اطلاعات کل اینترنت و نگرده و همین جا کارش راه بیفته .اگه از آخرین مطلب گذاشته شده چند سال می گذرد باز هم سوال های خودتون رو در قسمت نظرات بذارین ، مطمئن باشین من ماهی یه بار چک میکنم وبلاگ رو، حتی اگه 10 سال گذسته باشه. اگر هم از وبلاگ خوشتون اومد ، یا اون و تبلیغ کنید تا جوونای بیشتری این وبلاگ و مشاهده کنن یا تو گوگل پلاس به ما رای بدین تا رنک وبلگ بره بالا و تو جست و جوها افراد بیشتری این وبلاگ و ببینن ، یا خودتون هم تجربیات شخصی تون در هر مرحله از بیماری (ابتلا ، مراجعه به پزشک ، عمل و نقاهت ) رو یا تو نطرات بذارین ، یا ایمیل کنین ، و در آخر ما رو هم دعا کنین .. دو حالت اخر خیلی خوبن .. ممنون



نظرات شما عزیزان:

ساسان
ساعت14:28---18 مرداد 1393
برات ایمیل کردم.

ساسان
ساعت15:50---10 مرداد 1393
سلام, من قراره فردا عمل کنم ولی گفتن عملش معمولیه یعنی با میکروسکوپ نیست, عمل کنم یا نه؟
پاسخ: سلام ، عمل میکروسرجیک تقریبا عمل کمیاب و البته گرونیه و بیش ترجاها همون معمولی رو انجام می دن .اگر پیش پزشک خوبی رفتین و بهش اعتماد داریم ؛ بقیشو بسپارین به دست خدا
پاسخ: اگر تونستین بیاین همین جا و از عملتون بگیم ممنون میشیم . ایشالا که عملتون موفقیت امیز باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه